RSS Feed

marți, 23 februarie 2010

Trecut,Prezent,Viitor - Lista de cronologii abstracte

Cum rareori am putut spune,
Azi am fost niste copii.
Chiar si pentru o clipa
Am renuntat la evantaie,
Esarfe,rujuri si gene incarcate de rimel,
Probleme de moralitate si jocuri
De drama eleganta,
Sprancene serioase si intrebari meschine
La adresa realitatii contemporane.
Pentru o clipa am zambit liberi
Condamnand propria ignoranta.
Cand prea tanara,am privit in ochi un barbat
Inlocuit de un baiat.

Intr-o camera cu praf innecacios
Umbre jucause pe pereti jegosi,
Pe jumatate daramati sub greutatea amintirilor
Privesc absenti doi copii
La cioburile unei oglinzi sparte,
Imaginandu-si un trecut ce nu a fost
-doi tineri sarutandu-se pe la colturi-
Contempland un viitor mult prea probabil
-doi batrani tinandu-se de mana sub o umbrela colorata-
“Saruta-ma,
Caci doar azi nu va fi maine”.

Ne imaginam Stapani ai Absolutului,
Pentru ca niciodata nu stim,de fapt,
Mai nimic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu