RSS Feed

joi, 26 februarie 2009

"Povestea sutienului"


Erau orele doua dupa miezul noptii.
Pe lemnul rece ale unei podele zgariate
Zacea un material negru cu un cercel piredut prin el.
Satin si dantela.
Cine stie cand a ajuns acolo..
A fost candva 
O camera rece si goala 
In care se distingeau sunete surde
Ale unui cearsaf chinuit
De mainile grabite a doua trupuri
Cu respiratii iregulate si prea repezi
Chinuindu-se sa incalzeasca aerul.
Un pat cu asternut alb si perne rosii.
Cearsaful era acum pe jos.
Tinea companie cercelului,
Fara a indrazni sa se apropie prea mult.
Idee si dorinta.
Lasitate.
In intuneric
Se auzeau doar bataile ritmice si regulate ale unei mingi ce lovea tavanul.
“Unde esti?”
Si a scapat mingea.
A incremenit si piciorul cald al fiintei de langa el l-a atins pe al lui.
Pendulele nergre ale unui ceas mare de perete se scurgeau usor spre infinit.
Tic-tac-ul a mai format o ora.
“Mi-e dor de tine.”
Si l-a luat in brate.
Mijea de ziua.
“Te vreau.”
Privea in asteptare la genele inegrite de rimel 
ce nu se mai ridicau sa clipeasca inspre el.
S-a trezit si el iradia de placere.
Un tipat.
“Unde e?Il vreau !Acum!Pleaca!”
Nervos si mirat a iesit sa fumeze.
S-a auzit usa balconului deschizandu-se usor.
“Imi pare rau.”
Zambea.
“E ok acum.L-am gasit pe jos.
Mi-a fost dor de el toata noaptea.”
“De ce anume?”
“De sutienul meu,ce credeai?”
In mana ei - un sutien negru din satin si dantela.

1 comentarii:

Shalimar spunea...

draga s e iubitoare de povesti. draga s s-a indragostit de a ta. the end

Trimiteți un comentariu