RSS Feed

luni, 4 mai 2009

Divort

 Dorinta, cunoastere, respingere, pierdere si din nou dorinta. Cele 5 momente ale subiectului. Firul narativ? S-a pierdut legand 3 margele de sticla. Personajele?Au iesit la o cafea si un slims mentolat. Ah!Si au furat si trabucurile cu aroma de cirese! Naratorul? Asculta “Come away with me” si gusta din ciocolata amaruie cu o privire amagitoare catre paharul umed de Teacher’s. Autorul ? Priveste pe geam si injura.

"Dar noptile-s de-un farmec sfant

Ce nu il pot pricepe…"

 M-a parasit. De fapt eu am parasit-o pe ea si a refuzat sa incerce din nou sa ma urmeze .  A fost ca un joc dintre doua pisici somnoroase intoxicate cu alcool si acesta este ultimul nivel. Astept sa apara un semn mare si galben cu “Game Over”. 

 A divortat de mine asa cum se desparte in inconstienta un cuplu tanar casatorit prematur.
  Scenariu fugar:
Prima zi:O cafea si un buchet de flori
A doua zi: Un tango printre cearsafuri
A treia zi : Un “Te iubesc” printre fulgi pufosi si moi iesiti din perne
A patra zi : “Si au trait fericiti pana la adanci batraneti..”
A cincea zi: “Anunt important! S-a comis o greseala de tiparire.Era final deschis.”
A sasea zi: “Imi pare rau” scrijelit pe doua buze inrosite si un buchet de 5 trandafiri cu 3 petale cazute
A saptea zi: Ultima scena : Sterge orice urma,isi strange hainele ,constiinta obligandu-l sa realizeze un schimb: isi uita camasa preferata imbibata de parfum in timp ce decide ca se va declara cleptoman.Dar nu este cleptomanie,ci schimb de bunuri. Un ultim suvenir:panglica rosie si o suvita de par.Ramas-bun.
   
   

 Intr-o seara nu a mai aparut.Nici macar nu a sunat sa-si anuleze vizita.S-a dezbracat de politete iar pe mine m-a trimis printr-un mail cat mai departe. Si eu am renuntat la ea. Nuditatea ei imi repugna acum. Cele 5 momente ale placerii.  Ma uit pe fereastra si injur . Ea a ramas in libertate si eu am ajuns intr-un oras sugrumat cu o fundita neagra de blocuri. Cerul s-a micsorat cat sa incapa intr-o cutie de bijuterii. Oras anost. Placiditate. Luna nu mai e a mea. Nici personajele nu mai sunt ale mele.

  Autorul le observa cum se intorc bete de la carciuma de peste drum.

  Deznodamant: Cauta firul de la margele pentru a le lega de carte data viitoare.

4 comentarii:

Shalimar spunea...

As zice ca personajele au divortat de roluri:p.

Amelie spunea...

Nu de roluri,de scenariu. they decided they want a mind of their own :-??

Shalimar spunea...

generatia tanara, mereu razvratita.. Cand or sa ajunga personajele tale "haribo", poate se vor scrie singure povestile?

Amelie spunea...

poate..in timp ce autorul va manca jeleuri cu aroma de cola:)

Trimiteți un comentariu