RSS Feed

luni, 25 mai 2009

Minulescu si Millian




"Tu crezi c-a fost iubire-adevărată...

Eu cred c-a fost o scurtă nebunie...

Dar ce anume-a fost,

Ce-am vrut să fie

Noi nu vom şti-o poate niciodată..."

Esti o muza muta situata in coltul drept al creierului meu,pe o canapea alba cu perne rosii.Stai binisor pe canapea si zambesti cu umerii goi , acoperita de un cearsaf din satin si margele de sicla neagra.Iti asternusei un val impudic de curtoazie peste propriul egoism.N-a fost decat o scurta nebunie din care nu am reusit sa ne revenim. Nici acum nu am atins luciditatea.Intre patru pereti de sticla ne-am nascut impreuna , caci individual nu existam. Ne priveam in oglinda reflexiile si erau niste umbre , caci nu eram din carne si oase. Nu aveam trup , doar parfum si melodie. Doar cuvinte si poezie. 

Mai stii cum ne-am cunoscut?
Radeai frenetic la cercurile literare si mereu ii criticai pe ceilalti.Ma indignai.Nu stiu daca erai timida sau terifiata,desi cred ca e mai degraba ce-a de-a doua situatie valabila,dar niciodata nu-ti citeai in public propriile creatii.Preferai sa te joci cu privirile , cu sintagmele insiruite pe aburii cafelei... Ai venit la mine ,m-ai luat de mana si m-ai condus la propriu-mi apartament. De unde stiai unde stau? Sa fi fost o plasmuire a constiintei mele?

“Acum vom intra. Nu,nu vom face sex . Pastreaza-ti iluziile pentru alta data.Acum vreau doar sa te cunosc. “

Am deschis usa buimac si te-am ajutat sa-ti dai jos haina. Ti-am oferit ceva de baut ,dar nu ai acceptat decat o tigara si ai cautat cd-ul cu Ella Fitzgerald. M-ai indemnat sa beau. Sa beau si sa privesc.Sa beau si sa ma prezint.Apoi sa te duc in dormitor.Te-ai urcat in pat si ti-ai desfacut margelele.Le-ai lasat pe noptiera .Ai aprins ce-a de-a doua tigara si i-ai murdarit capatul de un ruj burgundy.

“Imi place aici. Dar nu,nu vom face sex.Nu inca.Poate alta data.”

Ai sustinut ca e tarziu si te-am condus la usa.M-ai sarutat si mi-ai soptit:

“Eu iti voi fi muza. “

Daca-mi esti muza,de ce nu faci nimic? Stai in colul drept al capului meu si razi. Ai ales nudul si ai ignorat literatura. 

“Saruta-ma”.


NB: Eu-Minulescu , ea- Claudia Millian

1 comentarii:

Shalimar spunea...

Stii ca-mi place textul:p.

Trimiteți un comentariu