RSS Feed

vineri, 12 iunie 2009

Şi umbrele păcătuiesc





Umbra mea trăieşte în desfrâu ...
Se intersectează în amor zilnic cu alte umbre
Pe asfaltul rece, umed sau cald,
Printre stropi de ploaie, amanți anonimi şi Don Juani.
Dacă o îndemn să-i ocolească , se supune;
Altfel se aruncă previzibil în brațele tuturor.


Mă păraseşte sub nori pentru ploaie.
Se înamorează de stropii de apă
Şi nu poarta niciodată umbrelă.
Mă părăseşte pentru amorul umed
Până în zorii următori.


Timidă,pudică şi neruşinată doar în public,
Nu îmi însoțeşte goliciunea din dormitor sau baie.
Îmi oferă intimitate,acoperindu-şi ochii 
Cu un văl impudic de inocență perfidă.
O scamatorie şi s-a făcut nevăzută.
Indignată de efemeritate şi copleşită de senzual,
Se ascunde în hainele tale când te sărut.
Crezi ca e geloasă?

2 comentarii:

Shalimar spunea...

Sa inteleg ca noaptea in loc sa dorni tu scrii poeme?

Amelie spunea...

Pai cand dormi visezi. Si cand scrii visezi . Diferenta consta doar in odihna - detaliu irelevant :))

Trimiteți un comentariu