RSS Feed

miercuri, 1 iulie 2009

Vocile obiectelor


 Cateodata ma atasez de cel mai marunt lucru pana la nebunie. Ma indragostesc...nu, il indragesc pana la adoratie. 

 O melodie ale carei versuri sunt schitate pe venele cave din sistemul meu si zambesc de parca acolo mi-ar fi sufletul.

 Un ritm pe care il uram si care acum a format niste maini mari si ma gadila, crezand ca tocmai a urcat cativa pasi pe un piedestal cu ceasuri de cristal unde i se permite o desfasurare libera.

 Un parfum care este intinat de insusi aerul pur, virgin si neatins de nimic,de nici o respiratie intoxicata, cand exista doar el si vidul.Un parfum ce prinde viata,si trup de oase lipsite de maduva ,lipite cu clei si carne fara gust,acoperite de o piele fara miros, dar cu buze si respiratie dulci,de o inocenta ademenitoare.De o fragilitate extraordinara. Imbratisarea lui te indeamna sa-l pastrezi doar pe el pe piele .”Nu este indecenta, ci aversiune impotriva actului imoral de a ma acoperi.”  

 O sintagma cu esenta, dar fara umor si sentiment ,care devine pecete lumii intregi; sau cel putin universului tau.

 Un ruj care nu are trecut, dar viitorul e deja scris in compozitia sa insasi si fiecare cuta a buzelor ofera contur unui alt destin.

 Si cel mai adesea o melodie. Sau un obiect atat de mic cat o boaba de cafea zdrobita pe o aleea si atat de invizibil precum o visina virgina,neatinsa de buricul vreunui deget, ce sade tacuta pe creanga ei si se inroseste tot mai tare cu fiecare trecator prin parc. Timiditate . Contrar. Conteaza? Si alteori as fi zis ca imi amintesc de..tine. Sau de cineva oricum. Stiai ca si constiinta te poate minti? Mai precis, poate vorbi in franceza. Si eu in engleza. Si desi ne intelegem vag, ne uram din cauza dialectelor .Motiv? Istorie,poate. Asa ca nu am ascultat atent. In fond,de la toi la moi e un singur pas si doar aroma ce venea din paharul tau de Teacher’s mi-a amintit. Nu are legatura cu tine. Ce imi provoaca adoratie pana in pantecele nebuniei pentru putin mai mult de cateva clipe imi aminteste de mine. Sau de nimic. De adoratie in sine. De o tanara domnisoara prea cocheta pentru a purta o conversatie superficiala intr-un dormitor, prea definita de eleganta pentru a fuma tigari de cirese intr-un bar purtat de timpuri prin jazz si amanti si amante cu maini tremurande frenetic la caldura pielii,prea desavasita de atipic si imoralitate pentru a privi chiar si o statuie fara un zambet sugestiv de indecenta si pentru a insinua infidelitate si pacat chiar si preotilor. 
     Si amorul asta nu ti-l ofer.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu